2017. jan 07.

A 9 legerősebb marketing kifejezés

írta: Csilla Balaskó
A 9 legerősebb marketing kifejezés

 

visions-from-im-2-1466267.jpg

 

  • TE - Minden marketing a vásárlóról/vendégről szól, azaz rólad. A vásárlók, vendégek szeretik, ha minden róluk szól, személyre szabottan. Míg régen az emberek hozzá voltak szokva ahhoz, hogy van valamilyen kiszolgálás, addig manapság tudatosult bennük az a vágy, hogy ha szeretne valamit, akkor az az ő egyéni igényeinek megfelelő legyen. Ha ezt nem kapja meg, akkor keres ( mert megteheti), olyan szolgáltatót, ahol ezt megkapja.

 

  • INGYEN - Ki tud ellenállni az ingyenes dolgoknak. Az ingyen dologgal minden eladható! Csak meg kell pendíteni az ingyen kifejezést, és máris mindenki kíváncsi lesz rá. Míg, ha azt mondod, hogy vedd meg ezt a terméket 2000 Ft-ért és a másikat fél áron, az kevésbé csábító, mintha azt mondanád, hogy vedd meg ezt a terméket 3000 Ft-os áron és a második terméket oda adom INGYEN!

 

  • MERT - Meg kell mutatni a vevőnek, hogy az miért jó neki. Nem elég elé tenni a terméket, vagy a szolgáltatást. Rá kell vezetni, hogy miért jó neki, ha megveszi, igénybe veszi. Ha fel tudod kelteni az érdeklődését, majd felébreszteni a vágyat a termék vagy a szolgáltatás iránt, akkor lesz hajlandóság a vásárlás iránt is. MERT tudja miért jó neki, ha megveszi azt.

 

  • KOCKÁZAT NÉLKÜL - Mindenkinek fontos, ha tudja, hogy a pénze hova kerül, illetve megkapja az ellenértékét. Ha tudja, hogy megbízhat benned, és biztosítod a pénz visszafizetési garanciáról, illetve arról, hogy megkapja a kért árut vagy terméket, akkor az jelentősen leredukálja számára a rizikó faktort. Mond el, hogy miért érdemes téged választani kockázat nélkül!

 

  • TITOK - Mindenki szereti a titkos tippeket, trükköket vagy bánásmódot, ami nem mindenki számára érhető el. Ha érzékeltetjük, hogy ez nem egy mindennapi dolog, és korán sem egy mindenki számára elérhető dolog, akkor az rögtön kiemelt figyelmet kap.

 

  • AZONNAL - Szeretik az emberek az azonnali dolgokat és az ígéretet, hogy rögtön megkapják az eredményt a pénzükért vagy az idejükért. 

 

  • IDŐKORLÁT - Hozd létre a sürgősség érzetét! Ha tudatosítod a vásárlóban vagy a vendégben, hogy ez a szolgáltatás vagy termék csak bizonyos ideig lesz elérhető számára, akkor nagyobb lesz a hajlandóság, hogy most cselekedjen és ne hagyja ki ezt az egyszeri lehetőséget. Az emberek szeretik azt a tudatot, hogy most jól jártak valamivel. Ha időkorlát közé szorítjuk a vásárlási szándékot, illetve azt a tudatot erősítjük, hogy most jól járhat, akkor nagyobb eséllyel fogja megvenni a szolgáltatást vagy a terméket. A szállásfoglalási oldalakon is, ha látják, hogy az ajánlat ma éjfélig szól, akkor megveszi, mert nem akar erről az egyszeri, számára előnyös árról lemaradni.

 

  • EGYSZERŰSÉG - Minél egyszerűbben tudja elérni az általa kívánt szolgáltatást vagy terméket, annál elégedettebb lesz. Senki nem szeret hosszú perceket bíbelődni egy rendeléssel. Ha könnyen megtalál mindent, és nem kell keresnie hosszan, akkor hamarabb jut el a virtuális kosárig is! de ugyanez igaz az offline üzletekre is. 

 

  • NE HAGYJA KI! - Hasonló hatást lehet elérni ezzel a marketing szöveggel, mint az időkorláttal. Ha az tudatosul a vásárlóban/vendégben, hogy ezt nem hagyhatja ki, akkor cselekszik. Mindenki szereti kihasználni a vissza nem térő lehetőséget.

 

Használd te is ezeket a szövegírásnál, kampánynál, hogy még kiemelkedőbb, erősebb és egyértelműbb tudj lenni!

 

Tetszett a cikk? Ha még több hasznos cikket szeretnél olvasni hasonló témában, akkor katt ide! >>

Szólj hozzá

marketing hirdetés reklám online marketing reklámszöveg vásárlási hajlandóság offline marketing kampányszöveg eladás növelése